Isnin, 13 Jun 2011

LAIN - LAIN PRODUK

THANYPON

Thanyapon herba semulajadi yang tinggi  khasiatnya. Hanya terdapat di negara Thailand sahaja, tidak hairanlah bapuk-bapuk Thailand terkenal di serata dunia dengan kecantikannya. Kalau lelaki boleh berubah menjadi wanita, inikan pula anda yang memang semulajadi wanita, ia akan menjadi sangat mudah. Thanyaporn mempunyai herba yang digelar sebagai Puririe Murifica, terkenal dalam meningkatkan hormon estrogen semulajadi wanita. Sekiranya diamalkan, kulit akan menjadi cerah, gebu, anjal dan payudara anda akan membesar. Bahagian tubuh badan menggeleber akan dipadatkan, perawan anda dapat dikembalikan, tidak hairan "sejata wanita Thai" mampu menambat ramai lelaki-lelaki Eropah

HARGA SEBENAR :RM130.00
HARGA PROMOSI :RM70.00


SIZE UP & FIRMING BREAST SERIES
Mencantikkan Struktur Payudara dalam masa yang singkat. Terdapat 3 produk di dalam satu set iaitu:
  • Size up Cream
  • Firming Up
  • Cream Lobata Firming Herbs
Keistimewaan Set Size Up & Firming Breast Series
Formulasi unik ini mengandungi rawatan 3 dalam 1 yang dirumus khas untuk wanita yang ingin memliki saiz payudara yang lebih besar, tegang dan montok.  Size up & Firming Breast Series mengabungkan kaedah rawatan dalaman melalui pengambilan  Lobata Firing Herbs dan dua kaedah rawatan luaran melalui penggunaan Size Up Breast Lotion dan Firming Up Breast Lotion. Ianya membesarkan payudara dengan lebih cepat dan selamat.
   
HARGA SEBENAR : RM59.90
HARGA PROMOSI : RM55.00


SAUNA PANTS NAZCON




Sauna Pants untuk lengkapkan sesi slimming anda di rumah ...Fungsi sauna pants untuk shapekan sekitar perut,peha dan punggung sahaja..oleh itu anda gunakan semasa tidak bersauna..dan perlu bersauna untuk membakar lemak seluruh badan..Miliki nya untuk kesan yang maksimum!! .

HARGA SEBENAR : RM99.00
HARGA PROMOSI : RM90 + CAJ POS PERCUMA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan